Sista dagen här i törkland!

Hej på er sötnötar! <3 Jag har de bra hääär och jhar åkt massa läskiga ruschelkanotr som går sjukt snabbt men askul! Har också träffat en kompis som är norsk o heter johanne ho är lika gammal som mig o så. Men hon har varit sjuk o varit på sjukhus pgr av hennes luftrörskatarr ! :\ så hon får inte vara utomhus innan 3... Men de är kul ändå för jag har ju ruschelkanorna hahah ;) men jag kommer hem imorgon till er så jag kommer ju blogga då, typ på eftermiddagen !! Saknar Mimmi älsko !! Ska bli jätteskönt att få träffa henne igen! <33 jaja, just nu sitter jag i reseptionen o har läst lite bloggar o kollat feejjan xd, o ja.. Bloggar från mobilen för er som inte fatta de! Hehehe. Men jag kände att jag va tvungen att uppdatera här så.. Ah ! Men mobilen dör typ när som helst så nu ska jag gå tillbaka till poolen o bada lite o få den sista solen innan jag åker imorgon bitti!! Puuuuss på er !!! / eran micha  <3

Kommentarer
Postat av: jasmine

hej,var med & tävla om att bli ''dagens blogg'' !:)



direkt till inlägget ; http://jaaasminel.blogg.se/2011/july/vill-du-bli-1.html



lyyyycka till ! :D

2011-07-04 @ 12:03:27
URL: http://jaaasminel.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen



Checka in bloggen me nya storfilmer varje dag!

Det är hlet gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-04 @ 12:58:09
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0