Städat köket, mjölbaggar euuw !

Hallådär ! :love: Nu har jag, mamma och pappa städat köket och rensat ut och torkat ALLA köksskåp för vi hade mjölbaggar i maten i skåpen, tex: mjölen, kexen och allt sånt där .. EUUUW ! de är sånna där jättesmå svarta skalbaggar o så som finns ibland i mat & sånt, och de hade tydligen varit typ 3 st i sängen också, euuuw ! men nu är dom borta och ska vara mer nogrann med att stänga förpackningarna.
Iallafall.. Nyss så åt vi middag, ärtsoppa & knäckebröd. Mumsigt faktiskt! Och just nu sitter jag här i nystädat & fräscht rum och äter en bulle som mamma nyss kom med :'D
Och mamma & pappa sitter där ute i vardagsrummet och jag hör att dom sitter och kollar på sommar på liseberg haha ;) Men vi har inte haft ansiktsmasken än, vi ska göra de nu istället! Vi hörs, ska ha ett länkbyte nu som ni få se i nästa inlägg å så ..
PUUUUUUUUUUUUUSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0