Taack Mindy!

Hej på er! Förlåt för uppdateringen men har inte suttit så mycket vid datorn för har varit med therese. Vi SKULLE sova i lekstugan som är typ i skogen. Men klockan halv 1 gick vi och la oss inne hos mig för vi hörde seriöst prassel och så i skogen .. usch de va hemskt. O nån som skratta, + att vi blev myggbitna så vi hade bara myskväll där och sov hos mig ! Så vi vknade för inte så längesen så nu är therese hos henne o jag hos mig så .. ja ska typ äta frukost hos henne så jag ska nog gå nu, idag så ska jag vara med therese igen eller så skulle jag vara med Denise kom jag på. Ahja får se hur de löser sig! PUUUUUUSS !
USCH ! bjuder på den! De var för någon vecka sen .. fybläkans ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0