Tagen från Fia :) <3

http://fiaeliassons.blogg.se/ <3

Utseende

vilken ögonfärg har du: bruna.

hur lång är du: 159 typ. 

vilken hårfärg har du: guldbrunt

långt eller kort hår: mellan ..

piercingar i ansiktet: nopee

vilken ögonfärg skulle du vilja ha: blåa kanske ? :)

hur lång skulle du vilja vara: Venne, kanske lite kortare ? xd

vilken hårfärg skulle du vilja ha: Venne, rätt nöjd med min hårfärg ;)

vill du ha kort eller långt hår: långt!

skulle du vilja ha piercingar: naveln i think ;)

 

senaste du

åt: Rostmacka med ost :) :love:

drack: Te <3

du fick sms av och vad de stod: Gabbi -   Michan, skaffa vibrer så kan du å jag ringa gratis :)

du skrev sms till och vad du skrev: Gabbi - Ååååkej :)

sa: venne ..

kramade: nisen idag :love:

kysste: -

spydde: när jag var magsjuk.. :/

du skrattade riktigt mycket: jaduuu ..

kärlek

är du singel: jepp
Ditt längsta förhållande: ehm .. venne xd

när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Kalle på dagis ;)

gillar du någon just nu: näe..

hur många seriösa förhållanden har du haft: haha jaaadu xd 

vill du vara singel: bådeoch liksoooom

vill du gifta dig: njäää, nångång men inte just nu.

Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Har ingen har jag ju sagt ! :O


vänner

de som vet mest om dig:
therese, linnea eller gabbi i think .  ELLER MINA SYSTRAR ELLER FAMILJ YOU KNOW.

den vän som du har känt längst: THERESE!

flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: en allra ifall den är riktigt äkta och man alltid kan lita på .. ! 

någon du saknar att umgås med: nästan hela gamla klassen + julia & tilda :love:

en av dina bästa killkompisar: Figge, Theo, Adde, Theo .. och flera xd

någon kompis som bor långt ifrån dig: Julia & Tilda :/

den du har mest minnen med: Therese säääkert ..

bra vänner du inte träffar ofta: Viktoria & Alexandra

har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu, vem? Jaaaaa.. & som om jag skulle skriva de här? ;) försök inte ! :love:


övrigt
personlighet:
glad, skrattig, skojig & flummig xd

sport: Dans & gym.

galen eller lugn: galen.. xd

Har du någon gång hört att du sjunger bra: kanske

dricker du alkohol: Japp ! såklart jag gör! haha nej jag skoja bara men nej xd

har du hört att du borde bli modell: haha ja :P

något speciellt du alltid har på dig varje dag: trosor haha xd

röker du: Jepp, och är lycklig med de! Nej men usch fyfan nej ! :O


6 onödiga frågor
har rökt? Jaaaaa  NOOOOOOOT ! nej de har jag inte :) va jag lurar er ! :love:

har snusat? noooope!

har druckit? alla har druckigt nåååååååågot! o ja . Vatten har jag druckigt men ej alkohol ! :P

har kysst en av motsatt kön? haha ja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0