Tebban idag, typ xd

Heje alla underbara :) :love:
Idag så vaknade jag ungefär vid halv 12? Och då gick jag upp & åt supersmarrig frukost. Sen så tvättade jag håret och nu är alldeles jättefräsch. ;)
Idag så ska jag, mamma och mormor åka till tebban. JÄÄÄTTEKUUUUL.. eller inte ..
Nejmen vad ska jag annars göra liksom? Ska ändå köpa en ny foundation & sen ska vi fika där så de blir helt OK tror jag! :)
Men jaaa.. Sen har jag inga direkta planer. Gabbi är i Spanien och Linnéa är typ på landet eller nått. :(
Men nu så ska jag fixa mig mera sen blir de nog "dagens outfit" till er så ni vet hur jag ser ut idag!
PUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0