Therese sover här inatt!

Haft en bra daag? :') De har jag iallafall. Jag vaknade vid 12.. inte bra.. men då åt jag frukost och sen ringde Therese. Då gick jag till henne och vi la oss på jacutzzin med en jättestor sackosäck typ och pratade i solen, jätteskönt och mysigt. Vi gjorde en drink först, en vitamindryck faktiskt, med C vitamin med citronsmak och rabarbersaft! Faktiskt gott! :') Liten vitaminkick mitt på dagen, hihi. :) Sen vid 3 eller 4 så .. ja .. vi lyssnade på musik och var ute och hade askul hahah, sen drog vi till tebban vid 4 - halv 5 nångång och gick runt och shoppade lite, jag köpte inget men therese köpte en vågtång och nån kräm under ögonen för att få bort påsar under ögonen, denhär:
Verkar riktigt bra, Moa rekomenderade den, man "rullar" den under ögonen och låter krämen va på i typ 20 sekunder och sen smörjer in de, så håller man på så i en vecka eller mer, så försvinner dom blåa "påsarna" under ögonen. Kostar 119:- På Åhlens!
Jao de köpte Therese. sen pantade vi typ 3 jättestora påsar med pet-burkar och sen ah så vi fick 66 spänn! :D GOODIE!
Då gick vi till hemköp och köpte chips, ostdip och massa godis, perfekto för ikväll !
Men iallafall, sen sprang vi runt på parkeringen typ och .. ah hahah sen drog vi hem och då gick jag hem och åt.. Var VRÅÅÅÅLHUNGRIG för jag åt ingen lunch, åt bara lite frukost.. :/ Så de va riktigt gott, satt ute i solen och åt, de va fläskfilé typ!
Men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Ikväll sover tessy här, vi ska sova där nere, sätta ihop dom 2 stora soffor och kolla på film och äta de vi köpte! M Y S I G T ! :)
Men nu ska jag möta therese och vi ska plocka smultron för vi har hittat en smultronställe med jättemånga smultron, sen ska vi bädda och förbredda, ha en bra kväll!
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: nämen tack ;)

2011-07-15 @ 20:38:39
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jennifer

Åh, va mysigt det låter....

Jag vill oxåå va me dej någon daag! :) <3

2011-07-15 @ 21:57:59
URL: http://fotoboomb.blogg.se/
Postat av: Matilda

Var gärna med och tävla om att vinna ett valfritt iphoneskal i min blogg! :)



www.matildas.blogg.se

2011-07-16 @ 00:50:10
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV;tack detsamma!

2011-07-16 @ 07:59:24
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Wilma

Följa varandra via bloglovin?

2011-07-16 @ 19:49:01
URL: http://wilmaochbobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0