Tryckande värme = Huvudvärk!

Helloooo sunshines! :love:
Har ni också huvudvärk?
Jag har skitont i huvudet, de är nog för att de är så fuktigt ute och sån "huvudvärksluft" De är verkligen jobbigt med huvudvärk!
-
Ikväll har jag iallafall inte gjort så mycket. Denise & hennes kompis kom förbi och var här en stund och vi redigerade bilder och typ "bytte ansikten", en app på mobilen där man kan göra de. HAHA lite tufft! :P
Sen när dom åkte gick vi en kortis promenad med Mimmi sen så duschade vi mimmi och shamponerade henne så hon blev le & luktar gott, Sen duschade jag och nu ligger jag här i sängen med min nya mysiga kudde & nybäddad säng och så! MYSIGT! Och ett tips .. Om ni har lavendelspray eller lite lavendel hemma, plocka lite och dra på kudden eller bara så de luktar lavendel! Då sover man godare! Man slappnar av lättare och de luktar mumsigt, haha men de ska jag göra, med min ljuvliga spray xd :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0