Är hos nisen fisen :)

just nu ..

Nämen tjenatjena mittbena hur är de hemma hos er i era kråkbo'n ? :'D
HIhihiih. här har jag de dåligt som fan, hon tvingar mig att äta upp grannens gamla ostbitar från 1800-talet.  De va liksom inte en gul ost utan grön. undra vad de är som fått den gröööön .  NEHEHEHEEEEEEEEEEERÅ. hon har varit så snäll och fått 1000 ton lyxvindruver och beställt hem.. nåt? nejmen noooormal har hon vart.
Men HEEEEEEEEJ .
Nu sitter jag iallafall hemma hos nisenfisen med nirre åsså. vi har ätit tacos. maan tacar. :')))
Men jeopp , de va möms. Sen har vi spelat in webbfilmer när vi gjort reklam om mangochoklad. Sen har vi klippt ut den i fotomaker och den blev ascoool. men pinsam för mig . hahahah så lägger nog inte upp den.
Meeen idag så möttes vi i tebban, sen så åkte vi hem. vi möttes typ halv 3, ganska sent. men då fixa vi lite saker där JAG, NIRRE, DENISE OCH MAMMA. sen åkte jag, nirre och nisen hem hit till nisenfisen och typ musika lite och visa danser. Och sen åt vi mato sen så filma vi massa som ni redan vet.
Och nu sitter vi och tittar på SOOOOLSIDAN . bäst. fast de är gamla avsnitt men aaalltid lika kul!
sen när nirre åker så ska jag och nisen bädda och göra de mysigt och kolla på film! :')
IHHIIHIHIHIH. Men jag oooorkar inte blogga. Fast de är ändå reklam i solsidan och så.
men ska ändå vara social och ta en mangochokladbit nu och softa lite. Så jag kommer nog IIIIINTE blogga så mycket mer ikväll. så vi hörs imorgonporgon.

vi hörs imorgon mekompekkfjgsjopfkjlfasjdkflasd.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0