Direkt från Turkiet!

Halloj!
Nu sitter jag här typ vid reseptionen för eran skull för att berätta hur vi har de! VI har de bra men inte pappa. Igår när vi kom fram vid typ 2 på dagen så mådde pappa skit! Han hade ont i huvet, mådda illa och kallsvettades på bussen och sen hade han typ 40 graders feber MINST ! så då så la han sig och sov på rummet men kunde inte sova, jag och mamma gick iallafall runt och kollade på hotellet hur de såg ut!
Iallafall.. Hotellet är jättefint, verkligen! Alla bor typ i vanliga hotell-lägenheter här förutom några (asså vi) så vi fick ett jättefint lite hus nära stranden och poolerna! Ett brunt litet trähus typ med jättefint rum och fint badrum och terass! Vi trivs väldigt bra här! Utanför vårat hus vid ingången finns de getar! HAHAHA de luktar skitget! Nivet hur getar luktar och kanske vet hur getost smakar. Så asså som getost smakar luktar de .. usch fy bängan de luktar jätteskit ! HAHAA aja .
Nu undrar ni säkert va som hände med pappa sen senare på kvällen. Han var så sjuk så vi ringde doktorn så dom kom och då undersökte dom honom inne på hans "sjukhuskontor" på hotellet. Han var tvungen att åka in till sjukhuset 10 min bort, eller " HOSBITAL" som dom här säger hihih. Men jao då kom den turkiska ambulasen och hämtade honom, men de va mörkt ute då och jag kunde inte åka den för jag är åksjuk och skulle må illa då så jag och mamma stannade. på kvällen då när pappa åkte iväg så gick vi till stranden där dom hade lite uppträdanden vi kollade på! Menmen så har vi nu vet ni lite mer!
Pappa hörde iallafall avsig på kvällen och sa att dom ville ha kvar honom där en natt för ja .. så han stannade där över natten. idag så har jag och mamma hälsat på pappa på sjukan och sen har vi badat lite o solat i typ 1 timmee eller mer , JAG SOMNADE I SOLEN HAHA ! fått jättemycket färg redan!!!
Men jao idag mår pappa mycket bättre ! han har inte feber längre, han är bara matt. men han måste ändå stanna där en natt till. SUCK. Men han kommer imorgon! :)
Nu ska jag och mamma typ gå tillbaks till hotellrummet och byta om sen ska vi nog snart äta middag! Men julia har skrivit ett inlägg här i bloggen de är ju bra! :) Men kommer nog inte blogga mer idag men vi hörs nog kanske nån gång i veckan eller nått!
Puss på er och hoppas n också har de bra!!! <333333


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas din pappa blir bra! :) Eller det gör han ju, men snabbt :) Ha de så trevligt :D

2011-06-28 @ 18:55:32
URL: http://myeliiz.blogg.se/
Postat av: Natta

kul att höra hur ni har det! fortsätt ha det bra och ge per en stor kram från mig! (ge en till mamma också rå ;) puss älskling

2011-06-29 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0