Faktiskt riktigt coolt, eller? (;

Hej!
HAr fixat massa med bloggen ett tag, blev rätt cool om jag får säga de själv. (; vad tycker ni ? :'D
Idag har jag varit med mamma i tebban igen för att fixa lite grejer. Sen vid typ 4-5 åkte vi och hämta mimmi och åkte till näsaäng och gick ut med mimmi så hon fick komma ut. Sen åkte vi till affären och köpte glass och en varsinn dricka och satt ute och åt den, sen åkte vi hem vid 6 typ.
Och sen har jag inte gjort såmycket. Ska kolla på film nu iallafall med familjen nu och äta vindruvor.
Imorgon ska jag nog vara med nån kompis och höra om nån kan sova här hos mej eller jag hos nån. Sen på lördag ska vi till gäster och äta middag, och på söndag ska jag sova hos denise i sin egna lilla lyxiga villa. hihih. <3
Men nu ska jag gå ut till föräldrarna och vara social.. xd
just nu.
Puss på er, och glöm inte att kommentera om vad ni tycker om den nya designen.

Kommentarer
Postat av: mathilda i slottet

älskar den

2011-06-02 @ 22:23:42
Postat av: Elin

jätte fin design! Du passar jätte bra i grönt! :)

2011-06-03 @ 15:23:01
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0