Förlåtförlåt ber om lite ursäkt.

Heeej!
Förlåtförlåt för uppdateringen! Men har verkligen inte haft nån blogglust och har inte kunnat blogga heller!
Men idag efter skolan gick jag och gabbi med olivia hem till olivia och hade de kuuul! Vi pratade massa o så
Sen jaaaa.. tog lite webbbilder som blev lite pphaiil  !
Här är nååågra bilder:
Snygga bilder, NOOOOOOT !
HAAHha gabbi ville inte va med på bild.
Aja åkte hem vid halv 8 o åt middag och typ fixa massa för imorgon då de är SKOLAVSLUTNING ! :'DDDD
Hääärligt men kommer sakna alla sjuuukt + att klassen splittras lite. vi ska få en ny klasskompis för Greta snällo ska byta skooola ! )': och då ska vi få en ny tjej till klassen, tänk om hon är jättedum, hon heter typ Louise eller nått.. Vill inte få en dum eller nån som förstör hela 5musik .. :/ + Att figge ska flytta till afrika i typ 2 år och kommer tillbaks i 7;an . kommer sakna honom sjuukt för han är en av mina bästa killkompisar.. :'/ ÅÅH vill inte att han ska åka ! :(((((((( Menmen. de e ju ett helt sommarlov kvar :'D
Ska iallafall fixa massa nu inför imorgon. ska uppträda för typ 80 personer idag med gabbi och vi ska dansa så vill inte glömma nått så ska fixa massor! vi börjar 9 imorgon också! NICE !
MEn ska fixa massa NU så vi hörs senare då!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: isabel

sv: ja det gör jag :) gör du de också eller?

2011-06-15 @ 09:08:39
URL: http://isabelolssons.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skulle inte stå ut om min kompis skulle flytta till afrika så länge :o

2011-06-15 @ 15:11:38
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0