Förlåtförlåt, har liksom haft fullt upp, inte en liten ledig minut!

Hej..
Har verkligen I N T E kunnat blogga på hela dagen.. Menmen, jag kan berätta lite om dagen..
Först på dagen så började vi 8.10 i skolan, sen då så skulle vår fröken Annelie på nått möte eller nått så då tränade vi till avslutningen. Asså jag och Gabbi tränade på vår dans som vi ska ha. hehe.
Men sen så tränade vi typ till 10, då gick vi till ND och hade gympa, glömde gympakläder (typisktmicha), så då satt jag, mackan, figge, adde, elli, linnet, gabbi och typ flera som också glömt. hahah smartvärre, men då satt vi och snackade lite längre bort där ute medans dom andra lekte nått i skogen! xd
Men vi hade gympa från halv 11 till typ kvart över, då käka vi mat, typ kebab. usch.
YALLAYALLA EN FET KEBAB TILL ALLA
HHahaahh nerååå, men ja. De va inte så gott om jag får vara ärlig.
Menmen, efter maten så gick vi till tibble teater för ha repetision (stavning?) från 12 till halv 3.. jag och nicke köpte en klubba, jag bjööööd visst är jag sneeeeell. hahha nejmen sån är jag (;
hihihihi.
nejmen ja, klubba momsmoms <3
Haha men de va askul för jag sprang runt där och typ ah ett tag när 6orna sjöng, haha menja.
När vi slutade vid halv 3 drog jag och gabbi till täby (TÄBY CENTRUM FÖR ER SOM E TRÖGA) haha nejrå men ja.. vi va där för att köpa likadan tröja till avslutningen! Fett bäst tröja vi köpte, vi e smaarta ! (;
Men sen så gick vi till donken och köpte glaaaass, sen så träffade vi adde, acke, moa, jossan och matilde. då gick vi runt sen så var mackan, moa och jossan tvungna att dra då satt ja, gabbi, adde och acke och pratade. killar är lite skumma ibland.. xd ni vill inte veta va dom pratar om .. hahah nejrå men asså ja. sen drog jag hem vid 5, då kom jag hem kanske kvart över och hade de stressigt, skulle äta middag, sen fixa mig och fixa allting och skit. sen var jag tvungen att dra vid typ 6, då drog jag till konserten! Och då träffa jag alla där o så vid typ kvart över 6, sen va vi i omklädningsrummen ett tag och tagga ! xd nejmen vi va där nere och förbredde oss, sen vid 7 SMÄLLDE DE ! I byxan asså. ahhahaha nej jag SKOJA . men de smällde från täby c där dom spränger tebban för att bygga ut. nejmen de smällde för att vi börja sjunga, vi börja hela konserten, hahah vi ägde jepps.
Men de gick bra allting och de kanske kommer ett klipp imorgon från konserten. Bara kaaaanske!!
VILL NI DE ? :D
Men iallafall så sluta konserten vid typ 10 .. OCH VI FÅR INTE EN LITEN JÄVLA SOVMORGON HELLER. de är ju snäääällt. säger vi ååååh not ! men skit liksom. aja ska va posetiv ! hoppas vi får sova lite i klassen en stund för kommer seriöst göra de . klockan är 11 och är sjukt trötter fast ändå inte.
Men jag kom hem seeeent då duscha jag och läste bloggar och åt en macka med ägg på! moms!
Farmor kollade på min konsert också och hon bor i barkaby så hon orka inte åka hem så hon sover kvar här! *INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR* jagvetjagvet.
Men japp, sen har jag läst massa bloggar och läst för fullt för har ju inte suttit vid datorn på hela dagen KATASTROFAALT! så då kan jagh inte läsa bloggar men nuuuså äntligen läsa alla braiga bloggar. hiihihih.
MEEEEEEEEEN iallafall så orkar jag inte riktigt blogga. har ont i naglarna, eller i en nagel jag oftast skriver på datorn med för jag biter på naglarna.. :/ så då bet jag för långt ner på en nagel och då gjorde de ont, SÅ NU VET NI DE !
Men nu måste jag draa så hare bra och sov gott nu så hörs vi imorgon!
PUSS PÅ ER ! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Du hinner då göra mycket på en dag!! :o

Du har sjuuuukt mycket humor! :D

jooo gärna en film :D

puss <33 :)

2011-06-08 @ 17:49:47
URL: http://myeliiz.blogg.se/
Postat av: gabbi

aa killar kan vara skumma...!

2011-06-10 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0