Glad sommar älskisar :')♥

Hej på er finaste! :)
Haft en bra midsommardag?
De har jag haft, jag vaknade vid 10 och gick upp och åt frukost med föräldrarna desmond ute i solen med massa goda frukostgrejer men jag var inte hungrig .. höhö .. så jag tog typ inget nästan. ;P Men sen så fixade vi oss sommarfina, vi hade egentligen inga midsommarplaner iår som vi brukar, vi brukar ha med grannarna ( THERESE) Men dom är på Mallorca så då kanske de är lite svårt att vara med varann va ;) .. så de va lite synd. Vi har alltid firat med dom, men de blev inte så i år. Menmen. Så vi liksom hade inga planer så imorse besämde vi oss att vi skulle bege oss till Grinda! Vi åkte först till Vaxholm för att ta båten till grinda som tar en halvtimme. När vi var framme vid typ 1-2 (jag vet väl inte?) Så gick vi en bit bort till typ " Östra grinda" där dom hade midsommarfirande!
Där så dansade vi kring midsommarstången med dom klassiska sångerna HAHA.
Sen så åt vi sjukt, grymt god lunch på en av resturangerna där på Grinda. De va proppfullt typ överallt så .. vi fick vänta i över en timme på bord ledigt och så. Men vi fick de tillslut hihi.
Men både jag, mamma och pappa beställde fiskburgare till lunch! Den var faktiskt ovanligt god! De va sånhär pomesfrites till också så de blir extra gott! Man blev PROPPMÄTT.
Men efter maten blev vi jättesupertrötta (nått trötthets-piller i maten eller? :O)
Nejmen som tur var så hade vi med oss en handduk så vi kunde lägga den på gräsmattan så vi somnade faktiskt. haha skumt men ändå.
Båten ifrån grinda till vaxholm gick klockan 17.30. På båten köpte mamma och pappa kaffe och varsin fikagrej. (såååå typiskt föräldrar.. kaffe, kaffe, kaffe, kaffe och kaffe) Och lilla jag köpte en bulle och en 7-up! Mums!
Jao så när vi kom till vaxholm åkte vi hem med vår bil jao.
Några bilder från dagen jao:
Jävlash (var tvuuungen att lägga upp denhär) Mimmi är lite morgontrött men ändå sjukt söt. ELLERHUUUR? :)
SÅÅ SER MITT HÅR UT. Okej de är INTE blont. Men som de va förut va mycke mörkare. Så nu där uppe ser man lite slingor och så. De blir mycket ljusare i solen också sen när jag ska till turkiet.
(På bilden ser man båten i bakgrunden när den kom hihihih)


Jag och papsen på båten :)
Maaaten!
HaHAHA jag i pappsens solbrillor ;)
HAHA. När vi väntade på båten hem. ( O jag tar bort en typ fluga i ansiktet) xddd hahaha
--
Jao de va nog nästan alla bilder i think! ;)
Men nu ska jag ut och kolla på film med mina föräldrar en stund, men vi hörs nog imorgon eller ikväll om ni har tur!
KOMMENTERA MEEEEEEEEEEEERA, TACK :) <3
Puuuuusss

Kommentarer
Postat av: Gabbi<3

Va hette båten ni va på?

2011-06-24 @ 22:33:37
Postat av: Elin

oj vad gullig Mimmi är :) Jätte fina bilder :)

2011-06-25 @ 20:40:07
URL: http://myeliiz.blogg.se/
Postat av: Kajsa Wegstedt

Hej hej vad intressant din blogg verkar. kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen! :) Hoppas du har en bra vardag (:

2011-06-29 @ 17:24:08
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0