Godmorgon allihopa !

Godmorgon!
Jag har varit vaken ett tag men har inte orkat blogga. Har INGEEEN aning om vad jag ska göra idag.. ^^ Hmm.. får väl hitta på något. Ikväll KANSKE Linnea kan sova hos mig! :'D Isåfall ska vi bada i jacuttzi, mitt i natten? :) hiihi. För min granne har en sån, och dom e bortresta och då sa dom att vi fick bada i deras sån. älska <3
Iallafall .. Eh.. har inget att säga. Så . Ska nog hitta på nått och göra i ordning mig o så.
HAR NI SOVIT GOTT?
Själv har jag sovit gott, vaknade typ vid 10 och har ätit en god frukost.
Igårkväll så slutade jag att blogga. Ja, för att jag kollade på en långfilm som heter " Änglagård" Den var väl OK .
Den var väldigt krånglig och fattade lite efter typ 1 timme, haha jag är trög.
Men japp.
De var den xd
-----------------
Men nu oooorkar jag inte blogga, ska höra med nån kompis eller nått. vi får se !
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

vad är en jacutzzi? :D Jag sovde gott men jag var jätte trött på morgonen för jag gick och sova ganska sent... får skylla mig själv :P

2011-06-03 @ 15:20:11
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0