Hallådär ;D

Hallåååja :'D
Idag har jag haft en B00RING dag faktiskt. Jag vaknade vid halv 12, då kollade jag på film som slutade typ 1 eller när de var. Då hjälpte jag mamma att para ihop typ 1000000000000000 milljarders strumpor, för pengar ;) såklart jag gjorde de då! Känade 40 kronor på 40 par. De va rätt bra + att mamam har lånat mig 220 kronor + 40 (som jag käna) DE FÅR NI RÄKNA UT SJÄLVA HIHIHI. Men ja. Vi höll på typ en timme och sortera, jobbigtvärre.
Efter de så .. gjorde jag NADA en stund. Sen så cyklade jag och mamma ner till affären för att köpa lite lunch. Vi åt ingen sill igår så därför köpte vi de idag och ska äta idag istället. Köpte också lite annat som man oftast behöver. Vi måste ta slut på dom färska sakerna nu innan vi far iväg nivet ! ;P
Men när vi kom hem så gick vi över till grannen och såg om de fanns några färska jordgubbar där ute på trädgården i plantorna o JA DE FANNS DE ! (dom är bortresta och dom sa att vi får ta där innan dom ruttnar) Så ja vi tog dom och de va gryyymt gott! Världens godaste jordgubbar typ! :D
O nu sitter jag här och bloggar i min säng och lyssnar på musik. Mamma och pappa har redan ätit för typ 40 minuter sen men jag va inte hungrig då. Nu börjar jag bli de så jag ska ut och ta en liten portion hihi :)
Va tycker ni om min nya header och färg på bloggen? :) Den blev rätt bra väl? Kommentera vad ni tyckeeeer !
ska iallafall få en av Mindy  snart wie :)<3
PUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Din header är sjukt snygg! :)

2011-06-25 @ 20:35:35
URL: http://myeliiz.blogg.se/
Postat av: natta

JÄTTEFIN BILD, verkligen! PUSS

2011-06-26 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0