Har varit med Gabbi ! <3

Hej!
Förlåt att jag inte blogga igår kväll när jag kom hem men hade verkligen IIINGEN lust alls!
Men festen va kul och vi alla va där o så och hade de kul, vi åt taaacos! och sen hade vi disco och typ så. inte den roligaste festen men ändå rätt kul :)
Kom hem vid typ halv 10 och då gjorde jag inte så mycket.. men palla inte blogga.. xd
men fixade en ny header  & färg till bloggen och så. den blev inte så snygg så ska göra en ny nu ..
men idag var de en chillad dag. hahahah ! vi hade fotbollsturnering men jag kollade bara på xd vi körde mot fröknarna hhaha :)
Vi tjejerna i 5musik vann  mot fröknarna :') ihihih
men efter den typ vid 11 så åt vi mat ( eller när de va)
O vi åt ute o så. sen gick vi in och tömde alla bänkar så nu är dom tomma. men la typ allt i min handväska. och jag skulle GÅ hem med gabbi hem till mig efter skolan. men de gick inte, för dom va så jääkla tunga och gick inte att bääära! Så mamma fick komma och hämta upp oss, då åkte vi hem och typ hade kuuuul massa och gjorde massa roliga saker! Men nu ska jag träna på en dans och sen fixa blogge snyggare så aaah..
två bilder från idag!
Puss!
( kommentera mera! )

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin header :) Hur är det/ hur går det till i en musikskola? :D

2011-06-13 @ 18:48:14
URL: http://myeliiz.blogg.se/
Postat av: Johan

Snygg du e På bilderna

Snygg du e i verkligheten

Snygg du är

2011-06-13 @ 19:50:36
Postat av: Gabbi <3

visst e vi snygga? :P

2011-06-15 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0