Kommer sakna dej :'(

Kommer bli svårt att lämna en sån underbar hund som du är! Du är verkligen bäst, Mimmi. du betyder jättejättemycket för mig och jag kommer verkligen sakna dig när du är borta. :'( Men jag vet ju att du kommer ha de bra här med farmor men de är svårt. När jag ser dina oroliga, stora, svarta, förvirrade ögon så ser man på dej att du är orolig och förvirrad varför jag håller på att packa för fullt.. Du fattar inte vad som händer . :/
Men jag är ändå bara borta i en vecka, men ändå. Känns som en evighet. men som tur är så är de bara jobbigt i början sen så har man ju så kul där men kommer ändå tänka på dej varje dag, hela tiden!
ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: looooovisa<3

5 vinnare av dagens blogg uppe på bloggen! gå in och se OM det var du som vann..! :)

2011-06-26 @ 22:57:58
URL: http://lovisaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0