Pratat med saknade gabbi i 7 min xd

hälluuu.
har snackat med gabbi i 7 min.. hon har varit i italien från onsdag! så har inte sett henne på jättelänge saknar henne jääättemycke! ): men ska träffa henne lite imorgon.
här va lite av de vi sa:
Gabbi: Jag har saknat dig jättemycket!
jag: jaaa jag har saknat dig jättemycket ocksåååå!
gabbi: jag kommer krama sönder dig imorgon!
jag: meeen då dör jag ju så då kommer vi inte kunna ses iallafaaall
gabbi: jajuste de va kanske inte så bra
jag: men jag kan ta sånadär piller som gör att jag lever igen när jag dör
gabbi: Jaaa smart du har väl såna hemma va?
jag: nää, men jag kan ju gå och köpa på apoteket!
HAHAH konstiga vi är :'D men saknar dej bästiiis !
Miss u !

Kommentarer
Postat av: Elin

haha :D fin konversation :D

2011-06-06 @ 20:03:51
URL: http://myeliiz.blogg.se/
Postat av: gabbi

Ja saknade dej så jag dog,men jag tog sånadära piller så jag 'vakna' igen! :D

2011-06-10 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0