Så att alla vet..

Jag ska till turkiet nu på MÅNDAG!
Dååå kommer jag vara borta i EN VECKA! Så då kommer jag INTE KUNNA BLOGGA EN VECKA!
HAhah. så.. jag undrar om de är någon som vill gästblogga här som får blogga hur mycket dom vill i en vecka när jag är borta? :') skulle va jättesnällt och kul!
Så om DU vill gästblogga här så kan du antingen
1. mejla : [email protected]
2. Eller skriva på fb
3. Eller skriva kommentar HÄR på bloggen!
-
Såå snälla. De skulle va snällt på måndag den 27 till typ den 3:dje på måndagen! SNällasnälla!
Så hör av dig om du vill de ! :'DDDD

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej, kika in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden!

2011-06-23 @ 19:07:10
URL: http://mjaumia.blogg.se/
Postat av: Elin

Ha så jätte trevligt i turkiet!! <3 :) Vi kommer att sakna dig <3

2011-06-23 @ 22:22:27
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0