Taaaaaaaack Isabel! ♥

Designen blev jättesnygg, verkligen! :)
Men i allafall, just nu är jag med Therese och vi har typ studsat studsmatta, för ett tag sen höhöh.
Men jao, idag har jag och typ 10000000000 personer till varit på näsbydal, jag och gabbi cyklade tillsammans dit och träffade Alicia och några andra i hennes klass sm spelade fotboll där förutom typ alicia som kolla på och när vi kom dit så snackade vi bara lite. Men de va helt OK där, dom spelade fotboll hela tiden typ och då satt vi och kolla på hhahh för jag hade ingen lust att spela xd
Men vid 2 eller nått så gick jag, hanna, jossan, linnet, moa, vennis och malin p till täby och gick runt där. Sen efter en timme eller nått så gick dom andra, typ alla utom hanna, då gick jag och åt lunch med Hanna på nån kinaresturang där, de va aaaasgott! Sen gick vi runt mest och kollade massa, sen cyklade jag hem till mitt lilla kråkbo. HAHA skoja men cyklade då hem till lilla mej. Och då gjorde jag inte så mycket .. typ slappa och åt middag, WOK! Så de har varit typ kinamat hela dagen, men de hissas! :')
Sen va jag då med Therese och tog typ pyttenågra bilder för sen dog kameran.. :'/
Men nu är vi hos mig och lyssnar på musik och gör ine så mycket. vi ska göra nånting annat för ska va lite socialare och inte sitta och blogga här för fullt hehehe.
Men jaaaaa..  Ska nog draaa nu ! ..
Imorgon iallafall så ska jag va med Gabbi, Nicke, Adde, figge och Theo hemma hos theo haha. Men bara kanske, inte säkert om de går o så ! Hoppas de ! :')
Men heeiråååå !
Vi just nu . heheh
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0