Tidsfördriv - taget från isabel's blogg



kärlek
21. är du singel: ja
22. ditt förra förhållande va med: Theo, tror jag. xd
23. Ditt längsta förhållande: vetinte xd
24. med vem då: .

25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Ka.. säger inge mer xd
26. är du fortfarande kär i personen ovan: Nä
27. gillar du någon just nu: Nej, inte som kärlek.
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: vetinte. xd
29. vill du vara singel: bådeoch..
30. vill du gifta dig: såklart, (fast när jag är äldre ofc xd)
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Men jag är singel så .. ?

vänner
32. de som vet mest om dig: Typ Therese tror jag xd fast kanske gabbi xp
33. den vän som du har kännt längst: THERESE, sen vi va typ 1 år och är fortfarande bästisar .
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Både och

35. någon du saknar att umgås med: Tilde..
36. en av dina bästa killkompisar: Figge ( som ska flytta till afrika i ett och ett halvt år, fyfan va jag kommer sakna honom! :'() ocn Nicke tror jag, fast har flera killkompisar såklart xd
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Julia & Tilda :'(
38. den du har mest minnen med: Therese tror jag !

39. bra vänner du inte träffar ofta: Dom flesta, tyvärr

40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu, vem: & varför skulle jag skriva det här?


övrigt

41. personlighet: Glad, galen, omtänksam, snäll, skrattig m.m
42. sport: Dans
43. galen eller lugn: CRAAAAZY ibland xP
44.Har du någon gång hört att du sjunger bra: aaah..

45. dricker du alkohol: ALL THE TIME liksom, haha men nej

46. har du hört att du borde bli modell: Aah
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Kläder (?)
48. röker du: Usch, nej


6 onödiga frågor
49. har rökt? Nej, hej jag är stolt

50. har snusat? Nej
51. har druckit? Alla dricker nånting
53. har kysst en av motsatt kön? Ja
54. strulat med någon av motsatt kön? Neee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0