VAR TVUNGEN ATT GÖRA DETTA NU!

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igemon din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv hela sms:et
4. Gör likadant på varje fråga
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Behöver du hämtning?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Srry
3. Vad är de första du skulle säga om en kompis blir påkörd av en buss?
Ok
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Känner du till nya appen Mitt Telia? Via appen kan du se hur mycket du ringt, sms:at och surfat för. Du kan också beställa nya tjänster, ladda kontantkort och mycket annat. Allt du behöver, samlat på ett och samma ställe. Klicka här http://m.telia.se/mitttelia
Med vänliga hälsningar Telia. Nej till sms? Ring 455
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ring 133(Ring +46706133133 från utlandet) Du har 2 nya meddelanden i Mobilsvar. Nr:2 07033780476  Nr:1 087329494
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Tills det blir bubbligt.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
E detta Clara seriöst? <3
8. Vad vill du höra mest av allt?
Heej fruttzie :) tar du tåget eller får du skjus till tibble ? <33333333
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hej :) har du slutat?<333333333333
10. Din romantiska replik?
Har brutit armen
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Baaaaaajsiiiiiiiiiii! <33
1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igemon din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv hela sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
- jagvet jag visste de redan från igår, helsämst!


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- hej nu ska jag cykla ner till nd


3. Vad är de första du skulle säga om en kompis blir påkörd av en buss?
- Dissare!



4. Vilket sms blev du mest berörd av?
- HAAHA ah lite


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Vet inte om man ser mina skor men .. xd


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ah men kan inte bestämma mig om jag ska ha dom röda conversen eller om jag ska ha några andra skor!! vänta skickar bilder på skorna..!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vad ska du ha på malin o vennis fest?
8. Vad vill du höra mest av allt?
Ne jag har ridning måste gå upp klockan 9 :((
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Äter kladdkaka, dudå?<3
10. Din romantiska replik?
Nop jag kommer till dig nu ju!<3333 :DDD
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
JAG FÅR SOVA HOS DIIG!!!!!!!! <33333 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0