<333333

Idag i alla fall så var jag i skolan, vi har även åkt skridskor, (som gympa) asså idrott.
Och det var kul!
Vi va i skanskahallen. Sen hade vi hemkunskap. vi gjorde hasslebullar med kardemumma i ! Det var superduper gott!
Ni vet väl vad hemkunskap är? för er som inte vet är det att man är 2 personer som lagar mat tillsammans.
Jag jobbade med alexandra och våra bullar blev supergoda!!
Men vi gjorde 3 var, som man skulle. men orka bara en och en halv.. för åt pannkakor innan, OTTO ÅT 16 ST.. :s jag åt fem, men blev proppmätt!
I alla fall så sluta vi kvart över två. Då gick jag hem till gabriellas kompis Märta och gb följde såklart meddd också .. :P
Men vi drack kolsyrad saft och 2 gånger och gabbi skratta så hon "spotta" ut allt som kom på mej och .. usch ! hahah .
men japp. vi hade det roligt !
Men sen hämta mamma mej vid 5 och vi åkte och träna, vi cykla i 30 min, sen core i 30 min som sluta 7, och kom hem tjugo över sju !!
Så sen duscha jag en snabbdusch och satte på mig min  one piece. och sen åt jag mat, jättegod mat, det var köttfärsbiffar med morotspotatismos typ, eller va man ska säga..
men supergott!
Och nu sitter jag vid TV:n och kollar på halv åtta hos mig. det tycker jag ommmmmmmmmm.
FAKTIISKT !
Men japp.
Och måste säga att jag är sjuuuuukt nöööjd med designen och headern som en jättesnäll tjej gjorde till mig ! älskar den !
TACKTACKTACK ! :)

men nu ska jag kolla på det, och imorgon är det studiedag! det är bäst ! så ledig är man, så oooi !
ÅH JAG ÄLSKAR MIN ONE PIECE FÖR ER SOM VILL VETA!
men sesesesese.
PUSS.
(idag blev en dag som var ouppdaterad. men men blev så idag. ni fick stå ut!
Men kvällen är inte slut en, right? ;) så jag kommer nog garanterat blogga mera!
PUSS NR 2.
:D


Kommentarer
Postat av: Johan

Vem e tjejen som gjorde det?

2011-03-16 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0