Är med Therese

Heje!
Nu har vi kommit hem från dansen.
De gick braaaa .
Men imorgon är det en pissdag, förlåt att jag säger så men ååh jag hatar tisdagar ! Måndag och tisdagar är längst och allt så. Men idag har vi i klassen i 2 timmar pratat om Japan & Tzunamin och allt de som hänt ! + efter satt vi ungefär en timme med att gå igenom RELIONS PAPPER . åh, jättekul.
Menmen .
Men nu ska jag vara social med therese och min lemonad .
Ojdå nu ska hon hem och göra läxor så dåå kan jag blogga meera !
Vad gör ni alla? :P
hehe nej men har inget att säga !
KOMMER LITE HISS&DISS I NÄSTA INLÄGG!

arkiv.

Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0