Besökrekord!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa !
hahaha typ 6 besökare mer ! 56 st ! fett stolt :DDD <3
vet att alla ni andra har typ 200 st men jag är jag och jag är skitglad !!!
-
men i alla fall har de varit en mysig kväll, har spelat med gustav och therese och skrattat, vi har också,  eller therese gick och la sig i soffan hon va sjukt trött och somnade !
jag och gustav satt i min säng och spela på datan och mobilen ! jätteroligt !
vi åt chips och godis , kolla lite på TV och så. SLAPP DAAG !
nu är jag astrött !
Ska sova snart o så .. chatta en stund.
min dator buggar, asjobbigt !
Har ni dock haft en bra kväll? (;
men ahhhh. gustav ville inte va med på bild så de blev ingen. haha.
Men puss ses någon gång i livet.
nej men imorgon !
SOV SÖTTIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0