cha cha bloggen

haha nej jag skoja..
men nu är jag i alla fall hemma, de gick bra på dansen & de va röuligt .
men sen åkte jag då hem och prata medpappa i telefon som va på kontoret och skulle skriva ut mina specialarbetspappren till skolan å så.
men japppppppppppppppppppppppppp
jag har ätit köttbullar och makaroner, de var smaaarrigt ! smarrigare än idag till skollunchen de va typ ris och någon kycklinggrej med grönsaker men det tog SLUT så ... liksom ALL mat tog slut.. så gabbi fick äta bara ris.. :S haha .. jaja.
var eran skolmat slut också eller idag?

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
ska göra ngt annat eller nått så..
i höstas, känns som om det var en månad sen, men nejnej det var visst nästan ett år sen.. ;O
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

oj vad fin höstig bild! älskar den!<3 :)

2011-03-29 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0