D e b ö r j a r m ö r k n a

Men tänk er, va LJUST det är, inte nu då , men för typ 20 min sen !
Förut för någon månad sen var det mörkt redan vid TRE !
Härrrrrlliigt eller vad?
någon har frågat om hur många läsare om dagen ungefär jag har..
NI VILL INTE VETA!
jo de vill ni men jag vill inte att ni ska veta de är fett pinsamt. :s
--
Men jag har inte kunnat blogga ngnting idag, följde med Malin hem, :3 vi typ först gjorde SMOOTHIE ! det är sjukt gott ! De va med hallon, blåbär och vaniljyogurt! Gött ellerhuuuurrrrr.
sen typ spela vi sims & så. :DDDD
roligtroligt.
åkte hem vid typ 6, för ja.. malin skulle träna o så. men skippar träningen idag , för mamma mår inge bra (ont i huvet) och man måste ha en förälder med, ;s
- - - - - - men ja- - - - -
hah,
vad har ni gjort idag då ?
imorgon är det pisstorsdaaag !
hatahatahata.
sen fredag.
älskaälskaälska.
men det är två dar kvar (en skoldag)
hatahatahata.
men man måste ju vara posetiv eller hur ?
PRECIS!
torsdagen går fortfort
säger vi.
men hahahh gu va jag är ointressant. eller ?
hah.
men ååååååh.
jag orkar inte blogggaaaa
just nu i a f ;p
meee right now.
FASTNAR INTE PÅ BILD IDAG ^^
men nu ska jag ut och göra JÄTTESKOJIGA LÄXAN !!! jag  döör så roligt.
NOT!

Kommentarer
Postat av: I S A B E L

sv; jo, det gjorde jag, utsåg en vinnare för några dagar sen ! ;)

2011-03-23 @ 19:34:00
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0