det buggelibuggar - IGEEEN !

Asssååå jag hatar buuuuugg i dataaaaaaaaaan!
Är så trött på det, har varit de varje dagnu och jag har lämnat in datorn och de täcker inte försäkringen ! Då är det ju ingen idé att ha försäkring när inget täcker den!
Åh det är skitjobbigt !
det liksom hoppar/buggar hela datorn.

i alla fall missade jag halv åtta hos mig. FAAAN VAD JAG ÄR BORTA I DAG.
+ har fått en äcklig jobbig, låg och mår dåligt attsepå statistik ! känns så tråkigt att blogga då. :c
har ont i halsen också.. :c

funderingar på att sluta blogga..

Kommentarer
Postat av: jessy(:

söt blogg ^^

2011-03-28 @ 21:27:37
URL: http://plumbob.blogg.se/
Postat av: Elli

Inte sluta blogga!

2011-03-29 @ 07:23:00
URL: http://goldenpridepotatis.blogspot.com
Postat av: Elin

sötaste finaste roligaste bästaste finaste bilderna bloggen!!<33 om du uppdaterar mera sällan så blir det längre inlägg och det är väl bra? :) eller jag vet ju inte men så tror jag^^ då blir det inte att du "måste" uppdatera hela tiden :) för mig räcker det redan med 1-2 inlägg/dag! :) din blogg är ändå lika bra^^ <3 :)

kraaamiz! :)

2011-03-29 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0