Efterlyst.

Hejsan alla!
therese gick precis hem och skulle typ hälsa på sina katter för hon har varit i italien och kom hem idag, så hon kommer nog snart.
Men i alla fall har vi kollat typ 2-3 timmar på efterlyst! Det är sjukt roligt och läskigt! vi kollade på datorn.
USch massa läskiga saker men jag är så himla nyfiken och tycker det är spännande!
Men japp, vi har suttit framför reservdatorn och kollat på det tills nu!
Therese ska sova hos mig, tror jag! jag tror deeeet ! haha men vi  ska äta spagetti och köttfärssås snart, och sen ska vi baka och kolla på TV, mysa och allt sånt! :)
Men japps, har inte så mkt mer att säga.. :P haha men vi syns senare eller nån gång litet inlägg som kommer farandes till bloggen. haha nu lät jag som en vuxen.. eller glöm det!
Men nu ska jag inte vara fööör "ointressant" så japp ska nog sluta skriva.. hörs senare!


PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0