:'(

Jag är så ledsen.
det är alltid just mig det ska hända.
alltid när man vill ha lite roligt så ska det förstöras,
jag hade det tråkigt, jag bestämde mig för att ringa malin, hon kunde och jag blev superglad,
jag duscha & tvätta håret, bäddade rent och städa, sen..
PANG
fick jag jätteont i huvudet och mådde illa, det kallas "MIGRÄN" , det får jag ibland, kan få när som helst. men det är sjukt jobbigt !  jag längtade till malin skulle komma, och så hände dethär. är så less på att det alltid ska va jag , alltid jag ! varför mig hela tiden?!
jag har haft otur med min halsonda i typ 3 månader, eller sen jan fick jag det när jag kom hem från thailand. sen har jag haft det och ätit upp massa halstablettspåsar för det ska bedöva, och sen blev jag frisk, en kompis sov över, blev sjuk igen fick ont i halsen, det gick över efter en månad, blev frisk, fick igen efter nån vecka och fick ont i halsen och dunderförkyld,
sen blev jag frisk för typ 3 dagar sen, och nu mår jag illa, tråkigt.
tråktråktråk.
åååh vill ha någon att prata med nu. :'( behöver någon just nu, mår inge bra.
J, D & L, logga iiiin. :'(

Kommentarer
Postat av: Elin

oj nej :( stackars dig :( hoppas det går om snart!<3

2011-03-19 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0