Fettisdagen. :D


Hur kan man inte gilla semlor ?!?! :O

-
alla fall så idag var jag i skolan, jag hade skitont i huvudet hela dagen men kämpade ändå.
vi hadee prov idag. det gick väl helt okej, tror jag? vi har inte fått resultatet men kändes ändå OK.
Hur har ni mått idag? :)
Och jag fick höra av jossan stackarn att hon hade typ nån virus så hon mår illa. :( stackaaarn ! <3
Men japps.
Vad gör alla?
har inte så mkt att säga..  :p
men ska fixa lite grejer nu så vi hörs senare. :D

OJ : det är fettis dagen för er som inte vet det! så glöm inte att äta semlor idaaag ! :DD
PUSS


Kommentarer
Postat av: johan

ja har ingen aning

2011-03-08 @ 17:23:39
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/
Postat av: Elin

jag har också haft prov idag! tyvärr... och imoron igen...:/ men sånt e livet...^^ så mycket annat har jag inte gjort... eller jag har faktist ätit semlor :D eller fastlagsbullar som det heter i finland ;)

Ps. fin header! <3

kraaam :)

2011-03-08 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0