Förlåt för igår, och lite idag.

Men liksom under lovet bloggar jag mindre! BARA SATT NI VET!
Men idag så vakna jag 10 och åt frulle och sen åkte jag till farmor & farfar, jag och farmor gick en långpromenad med mimmi som följde med hit, sen åkte jag och farmor till stan, mysigt! Vi kolla i affärer och åt på sushiresturang och fika i kulturhuset! det har varit en mysig dag!
Vad har ni gjort? :)
Igår när jag skulle lägga mig råkade jag förstöra bloggen, så jag slumpa en design bara.. :S blev helt fel, fixar den bloggen mer imorgon eller ikväll.. för ikväll är jag här, och mamma och pappa kommer också hit vid 6 och äter middag här!
Kalkon , potatis , blomkål och vinbärsgelé. det är sjukt gott!
Men nu ska jag vara social så syns vi snart eller sen eller imorgon för japp, uppdateringen är sämst på lovet! Så det blir inte mycket bloggning under denna vecka!!! tyvärr. Men jag måste leva livet!

arkivslumpsgrejj

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0