FREDAAAG!

Är såååå lyckliiig !
DET ÄR FREDAG FAN !
skönt & bäst !
I alla fall efter skolan gick jag till dansen med malin och gabbi,  ååååååååååååååååh, ericapica kom dit vid HALV 3 ELLER TJUGO I OM MAN SKA VA PETIGG !!! ååååh din lilla ! :(
Men japppppp, jag åt  en klubba.. :3 och chokladboll som jag inte ätit på typ ett halvår typ.
fetfetfet.
nejmen.
OCH EN RISIFRUTTI - intressant jag vet.
Men jaappp.
dansen gick bra men jag har en jävligt *förlåt att jag svär* men *** jobbig förkylding och jag har ont i halsen och har haft deti 3 månader nu SERIÖST ! men jag säger ine de på bloggen varrje jag för det skulle bli tjatigt.
i alla fall ska jag få tillbaks min vanliga dator imorgon.
ASSÅDE GÅ INTE ATT SKRIA NÄSTAN FÖR TANGENTBORDET ÄR CP OCH DET SEGAR OCH KNASAR. SÅ DETBLIR LITE KONSTIGT SKRIVET MEN DET FÅR VA SÅ TILL IMORGON.
Men japp,,,, nu ska jag va social mot JOHAN OCH LEON som skriver till mig hela tiden, SKITJOBBIGA! nej jag skojar, i fall ni ser detta, ta inte illa upp ;)
nej  men nu ska jag chatta med dom sådom inte blir sura ;)

Heheh ses snart eller senare ! :P
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0