H u v u d v ä r k

Ja,,
hade jättehuvudvärk för typ 15 min sen, men börjar gå bort för har tagit en huvudvärkstablett.
men i alla fall..
ikväll ska jag typ kolla på film & så med familjen .. vad mer annat finns just nu ?
känner mej lite hängig så tror ingen kan sova över direkt..
åh, blir galeeen ! orkar inte vara sjuk mera!
i alla fall.. jag ska typ ut nu till soffan och kolla på lite TV , och så ska jag typ spela lite spel o så. :DDD
höhö.
v a d s k a n i g ö r a i k v ä l l d å ?
jag ska bara  slappaaaaa.....
får bli en skojigare helg nästa gång, ska gå på bio med bästa nathalie! *STOLT* ska bli jättekuuul ! :DDD <3
japp.
har egentligen nothing o säga så..
vi hörs när vi hörs! hehe. xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0