Herrejävlar,

hann typ inte blogga på hela dagen, tyvärr.
asså först gick jag och gb hem till mig, vi övade till talang vilket inte gick så braa.. vi kom inte så långt.
vi typ ? gjorde nåtT? :o
men vi va till 7, sen åkte jag och träna, dansa, i en timme, jättehård träning!
men i allafaaall.
så sluta de halv 9, åkte hem kom hem vid typ tio i , chatta typ 5 min, ducha och tvätta håret och nu är jag färdig!
bara läxor  & chatt kvar!
aja . ska va social,
förlåt för uppdateringen idag men de blev en sån dag-
godnatt om jag inte skriver mer.
pööööäss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0