hiss & diss

* Att det inte är någon läxa till imorgon. :DD
* bloggar med bra uppdatering!
* folk som är treeevliga. :D
* Att jag inte bor i Japan eller Libien, vilken tur för mig och er andra som bor i trygga sverige!
* www.blogg.se
* Killar, (som fia säger) dom har verkligen världens bästa humor o är roliga! vilken tur att man har dom!
* Dryga människor och bara sånna som tänker på sig själv.
* Dom som är jättesnälla när man väl är med dom, sen snackar dom skit om en bakom ryggen. FALSKT!
* dom som har dålig uppdatering !
* Att det är pissiga tisdag imorgon
* är jag är förkyld
* finnar! stoooort DISS DISS DIIIISS ! men de ska man dissa vaa. (;
* att dom ska ha en jävla jury på talangjakten ! sämst!

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja de e sämst så ja kan inte rösta på dig:(

Som ja lova

2011-03-29 @ 19:50:56
Postat av: Elin

i mitt kompisgäng är det en tjej som är snäll när man är med henne men så fort man inte är med henne talar hon illa om alla :( så stoooort DISS för det!!

2011-03-29 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0