Jag orkar inte mer.

vad gör alla ?
Jag har ONT I HALSEN och FÖRKYLD som jag har haft i 3 månader, men blev smittad av en kompis  igen, så nu är jag "sjuk" , jag ORKAR INTE MER. Det är så jobbigt , snart ger jag upp. Nån som vill ha min halsonta ? Skulle gjärna vilja byta bort den, tack. Men inga vill såklart. men jag har TRÖTTNAT ! har haft det seriöst sen december! det var då jag fick mitt virus i stämbanden. sen blev det bra i typ en vecka sen fick jag ont i halsen igen och har haft det typ till februari. Det blev bra i 3 dagar, sen blev jag smittad av en kompis som tydligen också var sjuk innan som inte sa ngt, så jag fick hennes förkyldning och halsonda, TACK.
Aja nu ska vi vara lite POSETIVA.
Har i alla fall haft den otroliga skitdagen över med NATIONELLA PROV och allt, men det gick väl bra? men torsdagen är över nu, yee ! fredag imorgon ! vet inte om jag kan dansa och ta i  imorgon men aja. Måste i alla fall gå ! saknar ericadenfina och den lilla misstolkaren :P haha men jag har missat 2 gånger i rad, det suger. så jag är lite efter i dansstegen men lär mig nog imorgon, i think ! men i alla fall sååååå... åh fredag är den bästa dagen, och onsdagar, intressant i know.
men nu ska jag vara social mot dom som bombar med meddelanden på msn. ^^ haha.
Ses senare !
PUSS


Kommentarer
Postat av: johan

jag skulle kunna ta din förkylning



det är inte för att slippa skolan...

2011-03-10 @ 16:32:48
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0