Jävla hund!

ÅHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Mimmi hade tydligen hittat fram massa godis som va till helgen.. hon drog fram och åt 2 st påsar med godis!
åh är så suuuuuuuuur ! hon har kräks och typ mår ganska dåligt & har inte ätit sin lunch, hon har blivit tjockare, och det får hon inte bli! hon måste ner i vikt annars är det farligt!
:(
är så orolig!
2 sånna fulla med godis åt hon upp!
grrrrrrrrrrrrrrr.......
-----
I alla fall.. idag efter skolan kom denise och hämta mig. Vi åkte till tebban och kollade runt lite där.
Vi kollade i klädesaffärer och handlade lite mackor & sånt.
Har skitont i halsen, en ny förkyldning! och jag ska träna.. :'( jag vill träna, men de gör så ont i halsen!
mmm,
får se om jag kan träna..
men .. jag ska ut till denise och äta en macka, och sen ska vi hämta mamma som är på möte sen och åka och träna, om jag kan & orkar. för de är jobbigt att träna om man har så ont i halsen!
Syns senare ! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

oj nej :o hoppas det blir bra med Mimmi! :) och dig med ;) <33

2011-03-30 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0