Jordgubbar <3

Har ätit många saftiga, stora och goda jordgubbar.
jag har suttit och spelat Tetris med mamma på mobilen ikv. :)
vi har också kollat på TV och så.. och det var  " halv TIO hos mig" klockan halv tio, (asså jag menar halv 8 hos mig) men dom bytte tid idag för de va fortboll !
men japp.
Just nu sitter jag och äter en knäckemacka med ost på för mamma tog en och då blir man ju riktigt sugen också, right? xd <3
Men ah.. ska typ gå och lägga mig nu är så trött kan knappt hålla ögonen öppna!
aa. men vi syns imorgon ! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0