Min dag <3

Ja, fast ändå inte.
haha men jo.
Först så vaknade jag vid halv 11 som ni vet.
och jag plugga till halv 1. och ja...
sen var jag ute och åt lunch i solskenet jätteskönt!
Jag åt rester från igår middag.
center;">Men i alla fall, så vid halv 2 kom Emma-sofie, jag skrever om Shih Tzu i specialarbetet till skolan, och då kom hon och gav fakta. asså emma sofie är en tjej som har en shih txu kennel o så..
men ho prata till kvart i 3, sen åkte hon och jag och familjen åkte och träna, gymma aso,
och då cykla vi 30 min , sen core 30 min , det gick bra.
det var från halv 4 till halv 5.
sen åkte vi och handla middag,
och jag laga mat till mig själv, köttbullar & makaroner, för ville inte ha sallad med tonfisk.. xp
ahha men ja det var gottigott.
så vi åt typ kl 6, sen så fortsätte jag med specialarbetet tills kl 8, och är nästan klar med det.
men sen kolla vi på bästa solsidan, sista avsnittet !
Men bra va det, sluta för typ 4 min sen,
alla fall så sitter vi och dricker te och äter lite skorpor med ost & marmelad!
hur har eran dag varit och vad har ni gjort? :)
Ha en fortsatt bra kväll & bilder från idag kanske kommer om några min från en promenad jag gick med mamma & mimmi.
men pusspuss ses snart . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0