pluggplugg mera pluggplugg

- Hejsan Hoppsan -
HAFT EN BRA KVÄLL? ;)
jag har pluggipluggat
assåsåååssååsåsåsås- hhaha sås !
nej men asoooooooooooooo.
jag har pluggat RELIGION , kunde inte äns stava till religion i dom andra inlägg, skrev liksom RELION eller RELIGON . hahahhahaha. phailad människa eller vad?!
nej men , de har gått bra, hållt på att läsa igenom i en timme nu och har bara kommit till sida 16 typ,, halva kvar. hahah  , men mamma förhör mig och nu tog vi en liten pauselipaus för mamma vill se på tråkiga house som jag vill se, NOOOOT. men jag tycker inte om det som sagt -
vi ska fortsätta läsa på när det blivit reklam, och då passar jag att blogga till er,
så nu får ni kommentera ! :DDDD
right ?! :DD <3
har skitdålig statistik men ska inte grubbla över de för man måste ju vara LITE posetiv, right ? (;
haha nej men........... nu är de reklam såååå..
just nu, miiiimmi du är bäst <3
haha
Mimmi hälsar till er alla men orkade inte ta upp sin tass och vinka, tyvärr. men jag och mimmi säger:
"HEJDÅ ALLA FINA LÄSARE, HA EN FORTSATT BRA KVÄLL SÅ BLOGGAR JAG *HOST* .. VI SENARE OM VI ORKAR ELLER IMORGON!
pussssssss :DDDd

Kommentarer
Postat av: Elin

ungefär hur många läsaren har du? :)

2011-03-23 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0