reklam = HELA TIDEN!?!?!?!?

Det känns verkligen som om det är reklam hela f** tiden ! jag hatar det! ååååh!
I alla fall så är det reklam i "sveriges mästerkock" IGEN och japp sitter här då.
Maten var otroligt god! Det var kalkon, potatis, jättegod sås och vinbärsgelé + brysselkål. :D det var jättegott! Efterätten med, det var hemgjord glass med hallon & blåbär i och vid sidan! mums verkligen!
Men iaf har det varit en myyysig dag tycker jag ! hehe
men dock inte så mycket att säga.. men vill ju skriva i bloggen till er så det blir roligare för er att läsa, + att jag får dåligt samvete tex. som igår när jag typ bara gjorde 2-3 inlägg den dan.. men ni vet ju att jag bloggar inte lika mycket på lovet som på vardan i skolan! försöker bara ha roligt!
Men nu börjar det igen!!!!

HÖRS OM ETT TAG! ELLER IMORGON!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0