Sushi ♥

Hej bloggen !
Nu har jag precis ätit SUSHI! Har varit en sjukt tråkig dag som sagt, jag har ritat, suttit vid datorn och bakat kladdkaka med therese.
Men japp. Har inte gjort så mkt intressant ! haha men idag filma vi typ när vi baka som jag KANSKE lägger upp om ni har tur, typ kanske idag. en annan gång eller nått.
Men imorgon ska släkten komma hit, eller GÄSTER för vi ska fira min älskade syster Nathalie som fyller år snart ! <3 GRATTIS I FÖRSKOTT NATHA ! DU BLIR 23 ÅR  ! :)
När du fyller år, ska nu inte glömma bort det, det är den 9:onde ! ALLA SKA KOMMA IHÅG DET OCH KOMMENTERA PÅ MIN BLOGG OCH SKRIV GRATTIS SÅ HÄLSAR JAG ALLA SOM SAGT DET TILL NATHA SEN ! :DD <3

Men japp ! Då ska vi fira henne imorgon , så japp. BILDER KOMMER NI FRÅN VÅR `MIDDAG IDAG!

Mmmm, familjesushi. :D

Mamma till höger --- > sitter där och är skitsugen på sushi'n :D

Sååååhär fint dukade jag, för att jag är snneeeell c:

ojojoj .

Min maat ! :DDD

Kollaaaa :O GRÖN ROM ! :D :O ;c


-
Nu ska jag i alla fall hoppa ner i badet som väntar, sen blir det melodifestivalen.
TJAO !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0