svaris till elin <3

SV; tack för din kommentar!
visst ska jag ha mer hiss&diss! minst 1 gång i veckan ! :)
Videoinlägg.. haha ska försöka.. blir alltid så sjukt konstig på videoinlägg och låter så konstig men kan försöka för er skull :)
okej, recept ja.. haha för jag har en RECEPT kategori.. det går väldigt braaa där... NOT! haha ar skrivit 1 recept. "hallonpannacotta" asså de var jätteklurigt repept så ja.. jag fatta knappt heller hur man ska göra men ska försöka med det!
Och bilder från träningarna.. höhöh. asså vi tränar pass så man får typ inte ta foton och så.. men nån gång kan jag nog sääkert ta lite foton ! :)
Tack så mycket elin för att du kommenterar!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0