SVARR !

Elin, om Så ! Konserten är klaaar !:
va orättvist!! jag vaknade 6.15 idag-.- (vi har PRAO den här veckan) å sen kom inte bussen så jag stod ute och frös i ½ timme :( så jag blev 1 ½ timme sen Första dagen :/ (de kom en buss senare)
Din header är jätte fin! <3 :) kan du inte lägga in en film på dig när du dansar? :P


SVAR;

Oj , haha <33 nej men oj stackare ! :(

Tack så mycket ! Jag har lagt ut en film... det var längesen och det var bara lite och jag gjorde nått. den var jättedålig och så...
kan mycket bättre nu.
men här är denn....

usch bjuder, men den är för dig. :D


KRAM ! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

du är ju skiitbra på att dansa!!:o <33 vad är det för sång som du dansar till? den låter bra :)

hoppas du mår bra för det gör jag ;) man blir allti på så gott humör när man läser din blogg <333

kraaamizz! <3 :)

2011-03-15 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0