Var ni oroliga? :P

Hahaha jag lämnade in min dator så dom ska fixa den där typ på ELGIGANTEN. Så nu har jag en lånedator. ;D känn på den, men jag gillar min förra bättre, och denna har ej webbkamera! :O dåligtdåligt så ni får inga webbbilder på ett tag, men ni får stå ut! :P

Idag har jag i alla fall varit på museéum med farmor och farfar. Vi var först där från halv 12 till typ halv 2. Men det var intressant, det var typ rymd "utställning" så nu är jag proffs på rymden o allt, (säger vi..)
Men japp, sen efter det åkte vi till KAKNÄSTORNET! Och åt KAKOR , nej jag skoja vi åt mat, :D det var sjuuukt god mat och superbra survisé (stavning?) och japp, jag åt secaersallad (staaavning) med kyckling med seasar dressing! jättegott med ÄKTA permesan. :)
Till efterätt åt jag äkta vaniljglass med choklad sås den exklusivaste, typ, :D
Jättegottigott! Men jag kom hem vid typ halv 3 eller det nu va. :P så då sprang jag till therese. :) vui skulle baka men dom hade inte VETEMJÖL ! lätt att baka då...  Men gustav visa massa udda låtar som inte var så fräsha...(stavning?) men hahaha dom var så dåliga och .. ja.. ni fattar.
så vi gick hem till mig.
och nu är vi här och sitter vid min nya reservdator och kollar runt, så nu ska vi "kolla runt" ännu mer !

SES SEN ! PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

*service :) inte för att det är så noga :) älskar din blogg!! är jag typ den enda som kommenterar? ;) jag är den enda modiga <3 ;) koppas du har det bra <3

2011-03-04 @ 17:35:25
Postat av: Anonym

2011-03-04 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0