visste ni att...

(kommer med de igen men de gillas vaaa) ;)





... jag gillar inte mörk choklad.


... jag kan inte sova om det kliar någonstans.


... jag säger vad jag tycker.


... jag gnisslar tänder när jag är rädd.

 

... jag tål inte nötter, pollen och pälsdjur. Men hundar tål jag

 

... jag blir svullen i magen om jag äter fet mat, tex: pizza.

 

... Jag tål inte stark parfym. Det kliar runt näsan då.

 

... jag gillar inte att sitta ensam i en bil när det går skumma människor utanför.

 

... Jag är rädd för vita skåpbilar ibland när jag går själv.

 

... Mitt hjärta slåt 10000000 slag på 1 sekund när en man med svart luva kollar på mig med skum blick.

 

... Jag är kännslig för ljud.


... Jag blir irriterad på människor som inte fattar någonting.


... Jag hatar spindlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0