Är ute i solen,

Hej!
Känns ganska bra (': Jag åkte först till tebban med mami, jag köpte ett par jeans shorts,ljusblåa "afro" byxor, blå lång fleece tjocktröja, ett turkost linne.. o jaaa.. de va väl de :)
Sen åkte jag hem o denise kom hit ! (: vi gjorde en dans, kom inte jättelångt men vi ska typ fortsätta. vi har skrattat och skojat och haft kul! :)
Men nu ska jag fortsätta.. o vet ni!! gabbi ska sova här ikväll! wiiiie! för vi börjar 10,20 imorrn, najs.
Men ah vi ses senare!
just nu. inte världens vakkraste bild. aja ses sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0