Blev lite senare än vad jag trodde..

Jaaaa..
Jag gick ut och drack te och satt med mina föräldrar, vi kolla på semestrar till typ juni/juli.. så de tog ett tag, typ tills nu.. så nublirde försetn och kommer va trött och somna på lektionerna, och ha ont i ögonen och plågas av alla jobbiga lektioner och allt dklfsödjdhjfgsljfhsjdmf men jag sakna r kramarna från alla i klassen. hahahah är liksom kramgalen... ;$ hihih. jag kramasvarje minut nästan.
aja men VETNIIII !?=!?!?!?!?!?!? gick precis ut, mina föräldrar har bokat en resa!!!! till tukland! hahaha nej men turkiet! snacka om naisigt ! all inclusiv och ååååh allt!
längtar, de är i sommar!
Men nu måste jag sova. fan va sent den är . åååh dumma mej. aja godnatt!
Japp.. här ska vi booo !!!!! hahaha nej men här vill jag booo ! se ni vilken dröööm ! världens längsta pool typ . ser nii ?
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill också på resa!! :D

2011-05-02 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0