Dag 1 - Presentera mej själv.

Jag heter Michelle Desmond. Egentligen har jag massa andra namn där imellan men jag vill inte skriva "privatoinformationo." Känner att det inte behövs.
Men... ah, jag tror ni vet ganska mycket om mej om ni följer min blogg eller känner mej "IRL" *i riktiga livet.*
Om man ska vara extra tydlig.. xd
Men .. jag är en glad, sprallig, envis, nyfiken och "konstig" tjej på 11 vintrar.. jag fyller år den 8 november. usch, gillar inte att fylla år på vintern men jag är bästa stjärntecknet! nämligen SKORPION! Så se upp för mig.
nej men.. haha..
Mina intressen är att sjunga och dansa, jag gymmar också. Alltså det menas som "INTRESSEN".
Men jag gillar också att vara med kompisar (!), åka på resor, shoppa, BLOGGA, och 1000000000 saker till. men det finns mycket jag inte gillar också, men nu ska vi vara lite posetiva och inte bara sikta in på de negativa!
Jag går i musikklass, jag sökte in i början av 4:an, man skulle provsjunga för musikfröknar, typ mer ä 100 personer gjorde det och bara 30 styckna kom med och jag var en av dom så de va jättekul! :)
O jaaa.. jag går i skolan.. eller nej jag skolkar varje dag! NOOOT . nej jag är bäst i skolan. nej men okej.. ska vara liiiite seriös nu.. men jag .. är BÄST DET ÄR DE JAG ÄR, OKEJ?! vad mer ska man säga?!!?!? vaaf..

Yoooo.

Kommentarer
Postat av: Tipsarsmurfen

Hejsan!

Nu har jag startat upp en ny blogg där jag tipsar om olika bloggtävlingar. Så gå gärna in och tipsa mig om en tävling eller gå in och delta i en :)



http://tipsarsmurfen.blogg.se/



Förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer <3

2011-05-05 @ 21:00:44
URL: http://tipsarsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0